Thursday, February 26, 2009

Helgens strabaser...





Denne helga hadde jeg et lite prosjekt på gang - nemlig å prøve å finne extensions til blondt hår. Det skulle vise seg å bli et ganske langvarig og lite suksessfylt prosjekt. Damen som skulle hjelpe meg med fletting foreslo da at jeg skulle forsøke dreads i stedet, så da gikk vi gang med det. Det føltes ganske interessant å se seg i speilet etter den seansen, og det var utrolig mye gugge som skulle inn i håret for å få til dette. Dessverre viste det seg at håret foran ikke ville holde seg på plass der det skulle, så jeg måtte gi opp hele prosjektet sånn ut på kvelden. Da var det bare en stor saus... Jeg må nok spare litt mer hvis jeg skal få til noe morsomt!



Søndagen ble det tur til Zimbabwe for å møte Sigurd og Sølvi fra Malawi og Tor-Åge og Cecilie som holder til i Harare. Denne gangen ble det Vic Falls fra Zim-siden. Veldig koselig å møte igjen folk fra FK-kurs! Sølvi og Sigurd ble med oss tilbake til Li`stone og tok en ekstra dag hos oss. Det ga sjansen til et lite mandagscruise på Lady Livingstone på Zambezi river i solnedgang. Vi var hele 6 (!) passasjerer og en hel bråte med ansatte. Det var ikke så lett å få barmannen til å lage bestemte drinker, men når vi spurte etter noe godt kom det flere drikkbare ting. Det ble en litt lang dag på jobb på tirsdag.....

No comments:

Post a Comment