Thursday, January 8, 2009


I Johannesburg var det klart for den store shoppingdagen. Jeg hadde stålsatt meg og innstilt humørskalaen på shoppingmodus. Det fungerte helt utmerket! East side shoppingsenter var en glede å stifte bekjentskap med, og jeg fant masse fine sommerklær. Da jeg sto og skulle betale for et skjørt og en bukse som jeg var spesielt fornøyd med oppdaget jeg plutselig at kredittkortet var borte. Første dag i Afrika…. God start. Etter å ha lett grundig gjennom alle poser endte jeg med å gå tilbake til den forrige butikken jeg hadde handlet i. Der viste det seg at en hyggelig mann hadde funnet kortet foran disken og levert det inn. Litt flaks..!?! Jeg gikk tilbake og betalte for skjørt og bukse. Senere på kvelden, vel tilbake på hotellet, viste det seg at jeg hadde gått fra akkurat denne posen i et eller annet prøverom litt senere. Det var nok rett og slett ikke meningen at jeg skulle få med meg de to tingene.

No comments:

Post a Comment